Pages

...what i feel now..



this sem is gonna be my last sem. xtaw la nk rasa hepy ke sedih.. but untuk aku lebih ke hepy sbb aku da saba nk out continue hidup aku kat tmpat lain plak..... so slow2 da stat usha tmpat nk smbung degree nnti.. time ambik diploma ni aku rasa da byk sgt main2 so kalo da abis diploma ni n stat my degreee lifee i think to get serious.. umo pown bukan belasan da ni.. kalo kawen ank da spoloh da ni.. hehe...  time untuk aku wat something yg datangkan hasil untuk aku.. aku smakin tua bkan smakin muda.. untuk junior2 aku kat kpmim ni. aku nk nasihatkan korang.. kurangkan main.. 3 taun tuh skjap jew.. aku rasa cam baru smlam aku register msk.. taw2 aku da nk abis ni.... im gonna miss all my life at kpmim... but life is no end until ur last breath....truskan something yg boleh bagi diri sndiri pngalam yg bergunaa ... nk buat bnda bodah., pikir dlu 1000 juta kali kat mak ngan ayah korang yg anta korang blaja kat sini...  jgn menyesal kmudian sbb da byk da bdk2 zaMN  ni buat dlu baru nk nyesall... kalo korang nk join dia org leh try r wat... but aku akan sebolehnya elak wat mnda yg sia2 ni.. sbb wat pnat bdan  jewk... all my classmate n rakan2 satu batch. you will be missed.... someday... aku harap kita semua leh wat reunion balik... :) ... argh.. tulis ni cam da abis stdy lak.. aku ada lbih kurang 2 bulan agi sblum abiss blajar Kursus Diploma in Computer and Networking at KPMIM....  apa2 pown ... keep doing what good to you.... adiosss...






0 comments:

Post a Comment